Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz logowania. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.
Możesz samodzielnie decydować o tym czy, jakie i przez jakie witryny pliki cookie mogą być zamieszczana na Twoim urządzeniu. Przeczytaj: Szczgółowe informacje na temat wykorzystania plików cookie znajdziesz w Polityce Cookie.

Wymiana i zwroty

Chcesz wymienić lub zwrócić towar? Nic prostszego.

WYMIANA

Najczęstszym powodem wymiany nakryć głowy jest źle dobrany rozmiar. Aby unikąć podobnych sytuacji, przed zakupem produktu zapoznaj się z naszym poradnikiem:"Jak prawidłowo dobrać rozmiar nakrycia głowy".

Jeżeli chcesz dokonać wymiany produktu:

  1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie wraz z wypełnionym formularzem wymiany. Prosimy o odpowiednie zabezpieczenie towaru. Przesyłka jest realizowana na Twój koszt.
  2. W przypadku wymiany nakrycia głowy prosimy o wpłatę 10 zł na poczet ponownej wysyłki.
    Numer konta bankowego: 92 1140 2004 0000 3802 7409 0439 (mBank)
  3. Czas oczekiwania na wymianę zależy od modelu i rozmiaru wymienianego nakrycia głowy oraz jego dostępności na stanie magazynowym.
  4. Jeżeli nakrycie głowy wymieniane jest na inny np. droższy model, różnicę w cenie pokrywa kupujący + koszt przesyłki do klienta. W wypadku gdy nakrycie glowy wymieniane jest na tańszy model zwracana jest różnica - koszt przesyłki do klienta.

ZWROT

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie. Prosimy o odpowiednie zabezpieczenie towaru. Przesyłka jest realizowana na Twój koszt.
  2. Dołącz do przesyłki formularz zwrotu, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy (koszt zakupu nakrycia głowy oraz koszt najtańszej dostępnej wysyłki w sklepie - zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta Rozdz. 4, Art. 33).
  3. ciągu 5 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony).
  4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub ślady użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

Pamiętaj:

  • Nie zapomnij dołączyć oryginału lub kopii dowodu zakupu (paragon opcjonalnie numer paragonu, kopia paragonu lub faktura VAT).
  • Zwrotu wpłaty dokonujemy tylko przelewem bankowym w przeciągu ok. 5 dni roboczych od daty przyjęcia zwrotu.

Do pobrania:

Formularz zwrotu