W jaki sposób mogę dokonać zwrotu?

Zwrotu można dokonać:

- bezpłatnie za pomocą szybkich zwrotów InPost pod adresem https://szybkiezwroty.pl/pl/Sterkowski

- kurierem (w tym przypadku koszt dostawy pokrywa kupujący)

- w sklepie stacjonarnym pod adresem: ul. Gruntowa 3, 04-906 Warszawa

Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem ani nie odbieramy przesyłek adresowanych do paczkomatów.

Do przesyłki ze zwrotem należy dołączyć wypełniony Formularz zwrotu (do pobrania)

Ile czasu mam na zwrot towaru?

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, masz prawo jego zwrotu, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, według ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, czyli ma zastosowanie w przypadku sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.

Czy wszystkie produkty można zwrócić?

Nie. Nie przyjmujemy zwrotu produktów przygotowanych na zamówienie i produktów z kategorii “Maseczki” z powodów higienicznych.

Co dołączyć do przesyłki zwrotnej?

Dołącz do przesyłki wypełniony formularz zwrotu (pobierz go tutaj), w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta bankowego, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy (koszt zakupu nakrycia głowy oraz koszt najtańszej dostępnej wysyłki w sklepie - zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta Rozdz. 4, Art. 33). Nie zapomnij dołączyć oryginału lub kopii dowodu zakupu (paragon opcjonalnie numer paragonu, kopia paragonu lub faktura VAT).

Nie mogę znaleźć potwierdzenia zakupu

Fakturę można pobrać z linku wysłanego na adres e-mail kupującego podczas składania zamówienia. Wiadomość została wysłana w dniu utworzenia etykiety nadawczej.

Jak długo zajmuje proces zwrotu?

Zwrot zostanie zrealizowany w ciągu 14 dni od otrzymania przez nas Twojej przesyłki. Jednak zapewniamy, że dokładamy wszelkich starań, aby proces zwrotu był jak najszybszy.

Po otrzymaniu przesyłki ze zwrotem sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania oraz czy nie został uszkodzony lub zniszczony). Po weryfikacji towaru na podany w formularzu zwrotu numer konta bankowego zostanie dokonany przelew środków pieniężnych.

Gdzie mogę znaleźć decyzję odnośnie mojego zwrotu ?

Jeśli towar spełnia warunki reklamacji, po jego odesłaniu nie musisz robić nic więcej. Otrzymasz zwrot środków na swoje konto w terminie do 14 dni od daty dostarczenia nam zwrotu.

W przypadku odrzucenia zwrotu, przekażemy Ci, na wskazany w zamówieniu adres e-mail, informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu wraz z uzasadnieniem decyzji.

Czy mogę dokonać wymiany?

Nie realizujemy wymian zakupionych produktów.

Zamówiłem zły rozmiar nakrycia głowy

Pomyłki mogą się przydarzyć każdemu. Jeśli rozmiar zamówionego przez Ciebie nakrycia głowy jest nieodpowiedni, w łatwy sposób możesz dokonać zwrotu za pośrednictwem naszej strony internetowej. Zachęcamy, aby w międzyczasie dokonać nowego zamówienia i wybrać odpowiedni rozmiar.

Czy można zwrócić część zamówienia?

Tak, można zwrócić część zamówienia

Nie znalazłem odpowiedzi na moje pytania

W przypadku dodatkowych pytań jesteśmy do Twojej dyspozycji i zawsze z chęcią służymy pomocą oraz radą. Zapraszamy do kontaktu z nami w sposób, który preferujesz - telefonicznie pod numerem: 512-547-018 oraz mailowo na adres: sklep@sterkowski.pl