Chcesz wymienić lub zwrócić towar? Nic prostszego:

 

WYMIANA

Najczęstszym powodem wymiany nakryć głowy jest źle dobrany rozmiar. Aby unikąć podobnych sytuacji, przed zakupem produktu zapoznaj się z naszym poradnikiem:"Jak prawidłowo dobrać rozmiar nakrycia głowy".

Jeżeli chcesz dokonać wymiany produktu:

1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie wraz z wypełnionym formularzem wymiany. Prosimy o odpowiednie zabezpieczenie towaru.

2. Klient ma możliwość darmowego zwrotu za pomocą Poczty Polskiej (patrz poniżej w ZWROT).

3. Czas oczekiwania na wymianę zależy od modelu i rozmiaru wymienianego nakrycia głowy oraz jego dostępności na stanie magazynowym.

4. Jeżeli nakrycie głowy wymieniane jest na inny np. droższy model, różnicę w cenie pokrywa kupujący. W przypadku gdy nakrycie głowy wymieniane jest na tańszy model zwracana jest różnica.

 

 

ZWROT
Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

Od 8.09.2018 możesz zrobić to za darmo!

1. Wejdź na stronę https://ezwroty.poczta-polska.pl/#/main  Wpisz w pole "Wybierz nazwę sklepu" naszą nazwę STERKOWSKI1926 . Poniżej wyszukiwarki pojawi się pole "STERKOWSKI1926", na które proszę najechać kursorem myszki. Pojawi się wtedy przycisk "ZWRÓĆ ZA DARMO".
UWAGA ! Tylko zwroty wykonane za pomocą tego przycisku są rejestrowane jako zwrot paczki na koszt firmy Sterkowski.
darmowy zwrot czapek kapeluszy beretów Sterkowski

2. Podaj swoje dane w "Miejsce Zwracającego"

3. Wybierz usługę Pocztex EKSPRES 24

4. Gotowy list przewozowy wydrukuj i naklej na paczkę.

5. Nadaj przesyłkę:Pamiętaj, że eZwrot możesz nadać w dowolnej placówce pocztowej, z wyjątkiem Agencji Pocztowych. Listę placówek, w której możesz nadać eZwrot znajdziesz pod adresem http://placowki.poczta-polska.pl/

*Po nadaniu swoją paczkę możesz śledzić! Wejdź na stronę http://emonitoring.poczta-polska.pl/ i wpisz numer przesyłki.

LUB

1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie. Prosimy o odpowiednie zabezpieczenie towaru. Przesyłka jest realizowana na Twój koszt.

2. Dołącz do przesyłki formularz zwrotu, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy (koszt zakupu nakrycia głowy oraz koszt najtańszej dostępnej wysyłki w sklepie - zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta Rozdz. 4, Art. 33).

3. ciągu 14 dni od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony).

4. Po sprawdzeniu towaru na załączony numer konta zostanie dokonany zwrot pieniędzy. 

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub ślady użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

Pamiętaj:

  • Nie zapomnij dołączyć oryginału lub kopii dowodu zakupu (paragon opcjonalnie numer paragonu, kopia paragonu lub faktura VAT).
  • Zwrotu wpłaty dokonujemy tylko przelewem bankowym w ciągu 14 dni od daty otrzymania Państwa zwrotu.

Do pobrania:
Formularz zwrotu